Режим роботи: пн-пт, 9:00-18:00
ОФІЦІЙНІ ПРЕДСТАВНИКИ


17 років

на ринку


більше

5000

проектів


800

клієнтів на обслуговуванні



А ВАША РЕКЛАМА ПРАЦЮЄ?

Замовити хороший сайтБез урахування вхідних звернень неможливо відстежити ефективні види реклами!

Під вхідним зверненням ми маємо на увазі вхідний дзвінок, пов ідомлення з сайту, запит електронною поштою або клієнта, який особисто звернувся до Вашого магазину.

Навіщо потрібен реєстр вхідних звернень?

  1. Знаходити найефективніші канали просування товарів і послуг саме для Вашої компанії.
  2. Оцінювати, наскільки ефективно працюють Ваші продавці.

Які дані потрібно фіксувати при реєстрації вхідних звернень:

  1. Ім'я потенційного клієнта
  2. Усі контактні дані потенційного клієнта (телефон, пошта і так далі)
  3. Інформацію про те, звідки ця людина дізналася про Вашу організацію (простіше кажучи — джерело вхідного звернення)

У якій формі вести реєстр вхідних звернень >>

На сьогоднішній день не існує єдиної затвердженої форми. Це може бути як паперовий журнал, так і електронна таблиця. Зрозуміло, дані в електронному вигляді набагато зручніше аналізувати. Тому ми, зі свого боку, рекомендуємо саме такий формат.

Закрыть
Настроить

Хто повинен вести реєстр вхідних звернень >>

Найчастіше відповідальним за реєстрацію вхідних звернень призначають секретаря або офіс-менеджера — тієї людини, яка приймає більшість телефонних дзвінків, що надходять в організацію.

Закрыть
Настроить

Хто повинен обробляти дані з реєстру вхідних звернень >>

Як правильно аналізувати інформацію з реєстру вхідних звернень >>

1. Аналізуємо, які джерела вхідних звернень виявилися найефективнішими.

Наприклад: завдяки виставці нам надійшло 500 дзвінків за рік, а завдяки контекстній рекламі в пошуковій системі Google ми отримали 1200 дзвінків.

2. Аналізуємо, яку дію з просування виявилося більш вигідним.

Припустимо, на виставку було витрачено 200 000 грн., Отже за кожен дзвінок ми заплатили по 400 грн.

На контекстну рекламу витратили 24 000 грн., Отже, кожен дзвінок обійшовся в 20 грн.

3. Робимо висновки і в майбутньому вкладаємо кошти в ту рекламу, яка приносить максимальну корись.

4. Аналізуємо, скільки дзвінків перетворилося на продаж і оцінюємо роботу продавців.

Ті, у кого мало угод, не мають право працювати зі вхідними заявками.

Закрыть
Настроить

Якщо прочитавши цю статтю Вам захотілося скоріше впровадити цей інструмент у своїй організації — значить ми правильно донесли ідею того, наскільки важливо реєструвати вхідні звернення. Успіхів у застосуванні!

Якщо Вам потрібно замовити хороший сайт і ефективну рекламу
сайту — звертайтеся до наших фахівців прямо зараз!