Режим роботи: пн-пт, 9:00-18:00
ОФІЦІЙНІ ПРЕДСТАВНИКИ

Як правильно розрахувати бюджет і замовити контекстну рекламу?

замовити контекстну рекламуДля того, щоб Вашим бізнесом цікавилося ще більше потенційних клієнтів, дуже важливо надати їм можливість побачити Вашу рекламу в інтернет-просторі. Саме для цієї мети і потрібно замовити контекстну рекламу.

Даний вид реклами демонструється лише зацікавленої аудиторії, оскільки він безпосередньо пов'язаний з роботою пошукових систем. Замовити контекстну рекламу можуть як представники малого та середнього бізнесу, так і великі компанії. Дана рекламна кампанія працює незалежно від розміру капіталовкладень в неї.

Що має значення при розрахунку бюджету для контекстної реклами?

  • Тематика. Саме від неї залежитиме кількість ключових фраз, за якими користувачі будуть шукати Ваш товар або послугу. Чим більше ключових фраз, тим більше потрібен бюджет, щоб замовити контекстну рекламу.
  • Регіони проживання потенційних клієнтів. Реклама буде показуватися тільки для жителів тієї місцевості, яку Ви обрали.
  • Час показу. Ви будете платити в ті години і ті дні показу, які вважаєте найбільш актуальними для перегляду Вашої реклами.
  • Мета. Метою може бути як прямий відгук (продажі, дзвінки, заповнені заявки), так і брендінг (підвищення впізнаваності Вашої компанії), а також залучення трафіку на сайт.

Сукупність усіх зазначених факторів і складає бюджет рекламної кампанії.

Замовити контекстну рекламу Google, яка буде реально діяти, Ви можете в компанії «Ефект».

Замовити контекстну рекламу можна саме за ту суму, яку Ви маєте в своєму розпорядженні для цієї мети — в цьому величезна перевага даного виду реклами. Гнучка система капіталовкладень робить результат досяжним навіть при наявності невеликого бюджету.

Якщо Ви вирішили замовити контекстну рекламу — звертайтеся до нас. З нами Ваш бізнес стане ще більш ефективним.